Gizemm1 yatırırken düz yatırmaya çalışın. Ben yanlara tülbent fln sokuyordum kafasını dönderemesin diye. Zaman geçiyor zaten, doğum çok hızlı olursa kafa şeklini bozuyormuş. Bizde öyle oldu bir iki ıkındıktan sonra aniden gelmişti bebeğim o yüzdende kafa şeklini bozmuştu.