Hulya-erdem Bebeğim 6.ayi bitirmek üzere hep uykusu düzenli olan bir bebekti fakat iki haftadır gaz sancısı var gibi çığlıkla uyanıp emmek istiyor ben de ortalıkta korkuluk gibi dolaşmaya başladım ilk zamanlar diş çıkarıyor dedim ama alıştı artık bu hâle
Hshdhdhd Hulya-erdem ayni durum bizde de mevcut bi cozum bulamadim uykusu ne zmn duzenecek girecek ne zmn
Makbussmete Hulya-erdem benimde 5 aylık aynı durum bende de var dişten başka bişey gelmiyor aklıma çözüm bulamadık
SeymaArslan26- 6buçuk aymışız bizde de durumlar aynı. Hiç uyumak istemiyor. Uyutmaya başladığımızda çığlık çığlığa bağırıyor ağlıyor. Ne yapacağımızı bilemiyoruz artık.
Hulya-erdem Ben gündüz uyutmuyor uzun süre yoksa geceler vahşet gibi giderek tersine dönecek uykusu sürekli emmek istiyor gündüzse aklında bile yokum ama yine de huysuz atak falan da yok giderek daralmaya başladım bir de çevrenin baskusi