Yaklasik 15 gun once sallamayi bıraktım emerek uyuyor iyi olur diye dusunurken dahada kotu oldu 5 gecedir gece 1 bucuk gibi kalkiyor 4 bucuk 5 e kadar ayaktayiz uyumuyor ne yaparsam yapayım kendisi 14 aylik beyfendi .. en sonunda emzirmeyide biraktircak bana zorla o zaman belki uyur ne yapayim akil verin mahvoluyorum 9 yasinda kizim var uykusuz olunca hic birsey yapasim olmuyor onunlada dogru duzgun ilgilenemiyorum vicdan azabı cekiyorum 😣😣