Nira 1 yaş olduk bugün ama hala herşye ağlıyo yakamı hiç bırakmıyor sürekli benle olmak istyo babasını bile kabul etmyo yeri geliyo bana da ağlayarak herşyi yaptırıyor nasıl bi yol izleyebilirim normalmi yapışık ikiz olduk resmen çok yoruyo buda beni geçermi bu durum
1prens_2prenses Nira benim ki 14 aylik önünde abi ablası olmasa benim ki de öyle ama geçici bir durum tabiki böyle kalacak değiller ya
Balkupummm Nira 14 aylik oglumda oyle ve hep oyleydi degismedi. Oyuncaklarla isi olmaz, hep pesimde birakmaz surekli bi is yapsamsa pacamdan tutar cekistirir vc ye giderim kapida aglar bekler canlari sagolsun buyudukce duzelicektir elbet 🤗
Pinkbery Nira hicbisey yapamassın beklicen😀 artık sendromlar zamanı 1 yaş -2-3 diye devam edecek Tek yapman gereken bol sabır 🤲🏻😌
Nira 1prens_2prenses bilmiyorum inan çok yoruldum wcye banyoya bile göndermiyo beni hemen yanından gidyim ağlıyo nie böyle anlamıyorum sağlık sorunuda yok ilk çocuğum bide tekiz evde
Nira Balkupummm aynı benim ki de öyle gidimiyorum bişey yapamıyorum bende alıştrdımmı die düşünüyodum am normale sabredicez o zaman