Bebeğim 5 aylık. Bugün resmen mutsuz uyandı. Her zaman bıcır bıcır sesler çıkaran ve sesli gülen bebeğim, bugün gülümsemekle yetindi. Ne kadar uğraşsam da ses çıkarmadı, sesli gülmedi. İlk kez yaşadık bu durumu. Çok üzüldüm çok…
siz böyle bir şey yaşadınız mı veya nedenini biliyor musunuz? Yazın lütfen😞