Elfydr ne açıklayıcı ne güzel yazmışsınız teşekkür ederim 🥰 memeden soğutmak istemiyorum korkum o, tadım ile geçecek ilk ay evet ama 3 gün kuralıyla tadım çok uzun sürmüyor mu🙈 nasıl olacak bakalım. Eşim bi mama tabağı almış yoksa vakumlu olanlardan alacaktım ben, mama kaşığı da alayım diyorum ama kaseye gerek var mı bilemedim. Kavanoz alıp miniklerinden yoğurt mu mayalasam ayh ne yapacağız biz 🙈🤣