Kbrasahiinn06 8 aylık bebeğim bu zamana kadar hep sağ göğüsümü emdi iki göğüsün arasında ciddi eşitsizlik var onu da geçtim sürekli emdiği göğüsüm o kadar hassaslaştı ki kendim bile dokunamıyorum geçer mi bu durum emzirme bittiğinde 🙈😕
DenizArya Kbrasahiinn06 geçiyor canım bende sol tek göğüs emzirdim şimdi hiç bir şey kalmadı iki yaşında düzeldi hassaslıkta kalmadı gayet normal
gokmer Kbrasahiinn06 23 günlüğüz aynıyız. Doktor emmediği göğsü sürekli sağ dedi. İki göğüs arasında tad farkı var mı diye bak dedi ama ben pek bi fark göremedim 😅sol göğsümde yatış pozisyonu daha rahat bence bebeklerin
DenizArya Sucukluyumurtaa genelde her kadında biri her zaman daha büyüktür eşitlendi eskiye döndü:)))