Bebeğim emzirdikten hemen sonra kusuyor fışkırır tarzda kustuğuda oluyo doktora gittik bişey yok gibi şuan dedi reflü ilacı yazdı ondan şüpheleniyordum sonra yediklerimden şüphelenmeye başladım iki gündür de kakasında mukus görüyorum başka bi doktora randevu aldım yarın gidecez ama bu gece durmadı hiç ağladı emzirmek istemiyorum kuzuyor kanda gelebiliyormuş korktum ama emmeden durmuyo çok düşkündü zaten ne yapacağımı şaştım emzirsem bişey olur mu 😔