Kızlar 2 ay 18 günlük bi oğlum var. 1 defa mama verdim ve o günden beri sürekli ıkınıyor kakasini yapınca rahatlıyor. Şu an anne sütü ile besleniyor ama neden geçmedi. Bu gece hiç uyumadı ıkinmaktan mesela🤦🏼♀️😔 ve kaka rengi de yeşil pütürlü. Sizce ne olabilir tecrübeli anneler? Yardım eder mısınız 🥺