Gzdklc Arkadaslar 2 aylık bebeğim günde 6 7 defa kaka yapıyo. Kokusu ve rengi normal.Doktorum bi sıkıntı görmedi ama ben yine de fazla oldugu icin endişeleniyorum. Kilo kaybı olur diye korkuyorum bizim gibi olanlar var mi😊
Esraabrklu Gzdklc evet fazla yapiyor benimki günde 3 defa yapıyor kilo alamıyor bu yüzden keşke günde 1 defa yapsa .. ama yok işte..yapıyor diye kilo alimi yavaş
Hasret Gzdklc çok yapsa dert yapmasa dert canım ya benim bebeğim de 2,5 aylık günde bir kez yapıyo kabız da değil Allah yardımcımız olsun bebeklerimizi korusun 🙏🏻
Zumra8591 Bizde 27 günlüğüz bizimde günde bazen 7 8 i buluyor doktor anne sütü alan bebeklerde günde 10 defaya kadar normaldir ve bazı annelerin sütü yağlı olduğundan çok yaparlar normaldir dedi
deletedmom01 Gzdklc Ayy tabii kaka yapması çok güzel bebeğinizin bence bunda endişe edecek hiçbir şey yok 😂
Kidy Ishal değil normal anne sütü kakası o sakin müdahale etmeyin. Emzirmeye devam edin bolca. Ishalde ateş de olur şu kaybı olursa da anlarsınız hemen zaten halsizlik falan oluşur.
Gzdklc Cenkerinannesi daha az kaka yapması daha fazla kilo almasını sağlayacak😊 bizim 3600 doğdu 2 aylık 5300 kilo biraz yavaş ileriyo sanırım
Zeynepadenmom Gzdklc çok normal aman yapsın yapamamaları o kadar zor ki kötü oluyor ki hem onun cani hem senin cani yanıyor maşallah de bence 😊
Senayigitali Gzdklc 22 güblüğüz her bezi kakalı diyebilirim cnm bende aynen senin gibi endişelenıyorum sarılıktan hastanede de yattık biraz kilo alması lazım. Tabi once saglıklı olması ama her bezine de kaka yapıyo çiş desen bezi taşacak gibi