Günaydın anneler. Oglum babası ise gideli 6 civari uykusu kacti yeni konuşuyor uyutamadım .SORUN UYKUU.altini degistim bi oglum uyucaz edcez derken kafasini koyup sarilarak dalar genelde istemiyordu kafayi geri atiyo cok bu hali agir bebegim de zorluyo beni güç yönünden bileğim kolum dayanmıyor. Tutuyorsun dusecek dye geri kalkiyo gidiyor gibi yapip . Durdum kare çizgi filmi izledim uykusu gelsin dedim 😂anca ikna ettim sanirim uyutcam ama bu inadi hosumagitmiyor yoruldum 😭.yusuflar inatçı oluyo demisti bugün park da bi kadin beni bitirdi bu çocuk diye diye.😂dedim bebek daha ama anlayınca huyundan bzim ki de nazli kibar bi yonden tam bi bambam oglum🤣🙄🙄dağına gore elbet verir rabbim gücü. Evladi sukur de sizce ne olabllr bu 11 aylarda başladı KAFA GERI ITME inadi .buyume atağı mi midr kalıcı olur dye korkuyorum biraz tik haline gelir mi dye huysuz ken yapıyor çünkü..suan 1 yas 1 aylik oldukkk. Subat doğumlu oglum..
Uykum da kacti . Mirac kandilimiz mubarek olsunn HERKESE KIRICI olmadan anlaşılır yanitlar verelim inşallah. Bi paylasim yaptım ayda bir giriyorummburaya😁 buyrun yoruma. .selametle kalin kızlar 🔘😉👩👧