Sndsdl Zeynep_AlyaninAnnesi ağrı kesici iğne vermedi mi doktor cnm bndede çok ağrım oldu o iğneler bana çok iyi geldi
Bebeklerm Zeynep_AlyaninAnnesi iki güne toparlanırsın hemşireye söyleyin ağrı kesici iğne yapsın sizin yapmanız gereken bol bol yürümek
Veraveannesi Bişey yapmıcaksın yatıcaksın ne kadar mümkünse o kadar enerji topla bi kaç saate ayağa kaldırırlar ayağa kalkınca herşey daha kolay 5. Günden sonra hiç bişeyin kalmıcak
ArenCan Zeynep_AlyaninAnnesi geçecek canım ben 2 günde toparladım. Kendini zorla yürüyüş yap odada. Rabbim şifasını versin
Mehtapxxx Zeynep_AlyaninAnnesi geçmiş olsun. Hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor. Yürüyüş yapın sonrasında dinlenin🌹
Asaf-asaf Zeynep_AlyaninAnnesi be. Çıktığım gibi doktorum saf kahve Türk kahvesi ve bitter çikolatayı aşırı yemememi söyledi baş ağrısından falan sanırım narkoz atarken baya ağrı oluyormuş çünkü
prensinveannesininguncesi Zeynep_AlyaninAnnesi sabret yarına geçer bol bol sütsüz nescafe iç .Bitter çikokata ye .Ben 3. Günde ev işi yapıyordum 😇
Zeyna_ Hastanede ağrı kesici veriyorlar zaten ama seni yurutmeye geldikten sonra kendini zorlayipa bol boll yürü bana çok iyi gelmisti yürümek. Her adımım da dahada iyi oluyordum. Tabi sen doktoruna sor yinede
3children1mom Zeynep_AlyaninAnnesi Canım pek yapacağın bisey yok bol su iç kalkarken dikkat et ve bol bol evin icinde yürü Oturup kalırsan cok acır Bandajin çıkınca kantaron yağı sür nemlensin parol içebilirsin ama pek faydası olmuyor doktorun verdiği antibiyotiği mutlaka iç enfeksiyon kapmasın Bebeğiniz hayırlı olsun canım Geçmiş olsun sizede Hayırlı kandiller 🌺