Merhaba, bebeğim 8 aylık öksürük işin doktor şurup yazmıştı onları kullanıyoruz şurup damla ve antibiyotik. Bu ilaçlardan Mıdır bilmiyorum ama bebeğimin avuç içleri aşırı derece de sıcak ayakları da sıcak oluyor. Konuyla ilgili bilgisi olan var mı acaba