Aslankurt Siz kaç damla kullanıyorsunuz ocean 400 ben kilosuna göre kullanıyorum diye biliyorum. Lütfen cevap verin yanlış mı verdim oğluma ☹️
Nilloss Aslankurt Bir fıs , o da 3 damlaya tekabül ediyor . Kızım 1 yaşında 11 kilo . Doktor en son gittiğimizde bu şekilde kullanmaya devam demişti . Şimdi 1 yaş kontrolünde ne der bilmiyorum . Ama siz fazla kullanıyorsunuz sanki
Cokomelli Aslankurt Kilosuna göre verilen demir ilacı d vitamini genelde 3 damla verilir bizde ocean kullanıyoruz 3 damla ile başladık benim kızıma doktoru 4 damlaya çıkarttı çok beyaz tenli güneşede çok çıkaramıyoruz diye.
Aslankurt 10 kilo 9 damla falan veriyorum zaten bir kaç damla dokuyor ama yinede çok mu ? Doktora da gitmedim ??
Aselif0661 Aslankurt kilosuna göre damla olarak verilen demir ilacı canım d vitamini değil ki 😒 d vitaminini 3 damla yada 1 fıs şeklinde vermelisin demir ilacını kilosuna kadar damla
Seymaslan Aslankurt devir 3 d vitamini verdiler bize doğduğu ilk gün 7. Günden itibaren kullanacağımızı 3er damla olarak her gün kullanıyoruz şuan sizin kullandığınız marka kaş damla kulllanılıyor onu bilinmesi gerekiyor bebekler için
Aslankurt Cokomelli evet ordan aklımda kalmış salak gibi ama benim oğlumda beyaz tenli güneş gördüğü yok evde zaten bilmiyorum ya insallah bir şey olmaz çok korktum su an gerçekten
Aslankurt Seymaslan 10 aylık bebeğim ben 8. 9 damla veriyorum neredeyse her gün baya vermedim ama bir kaç hafta hatta bir ay baktın çok huysuz tekrar aldım vermeye başladım unutmuşum nasıl verdiğimi ocean 400 veriyorum bende
Mlke301020 Seymaslan devletin verdiğinin içinde paraben var biraz araştırın doğal d vitaminime dönmenizi öneririm
Aselif0661 Bende ocean 400 kullanıyorum her gün 1 fıs 3damlaya denk geliyor bu şekilde devam dedi şimdilik doktorumuz 7 aylık olucaz
Cokomelli Aslankurt Korkmanıza gerek yok oceanın içeriği doğal olduğu için birşey olacağını zannetmem zaten bi sıkıntı olsa belirti verir alerji vs gibi. Yine tabi doktor kontrolüne gittiğinizde sorun mutlaka bilmeden fazla veriyordum birşey olur mu diye.
Aslankurt Cokomelli ay insallah Allah razı olsun içim biraz rahatladınız valla bende bitkisel olmasından dolayı belki bir şey yapmamıştır diye düşmüyorum Allah’ın izniyle kötü bir şey olmamıştır