Bebegimin sesinde bir gariplik var boguk sesli mi desem kisik mi anlamiyorum suan size de tam anlatamiyorum 5 ay 13 gunluguz 3 gundur felan boyle ek gida tadimlarina baslamistik havucla ondan mi oldu napti bilmiyorum cok mu elham yaptim acaba basina boyle anlamlandiramadigim ses konusunda degisiklik yasayan varmi