Mirza_22 Geçen haftalarda 4 gün yapmadı ama 4. Gün mutlaka yaptı Henüz 3.5 aylık En son geçen perşembe yapmıştı hala yapmıyor Daha fazla gaz çıkıyor. Sizce ne yapmalıyım karnına zeytinyağ mesajı yaptım geceler huzursuz oluyor… Kendimi çok Çaresiz hissediyorum :(
yademila-48 Mirza_22 bizde de aynı durum en son cuma yaptı ondan önce de yine 4 gün yapmamıştı masajla falan yapmıştı şimdi masaj falan işe yaramıyor zeytin yağı bile içirdim yok yani
75kinalikuzu Mirza_22 biberonla süt veya mamanın içine de koyabilirsin ben hep öyle yaptım rahatlıkla yaptı birde kulak pamuğuna yağla poposunu hafiften uyar
Mirza_22 yademila-48 canım bu akşam ben enjektör ile poposuna yağ damlattım yaptı ama ağladı ve 4 de 1 i yani 😞 tavsiye ederim fitil gibi
AdemCicekAli Uzmanlar Su verilmesini gerekli görmüyor ama annelerimiz , büyüklerimiz hep vermiş . Yapamadığı süreçte ben de verdim daha kolay yaptı sanki . On güne kadar normal diyorlar . Sadece meme emiyorsa kabız olmazmış zaten . Geçmiş olsun 🌼
Cangoksel Kulak çubuğu ve zeytinyağı yardımıyla poposunu uyarınca hemen yapıveriyorlar canım bizim en büyük derdimiz kabızlıktı maalesef öyle yapabiliyordu anca yavrum.
Caydanlik Şu anda 4,5 aylığız canım 2,5 aydan beri 5-6 günde bir yapıyor bebeğim kakasını sağlık ocağındaki hemşire sadece anne sütü alıyorsa normal dedi bize.
Oglusannesi26 Poposuna uyarı verin en olmadı çok az sabunu kesip poposuna köyün bebeğime yapmıştık çok zor da kalınca
arassmother Mirza_22 10 güne kadar normalmiş Korkma benim de oğlum 3,5 aylık bazen bizde de oluyor öyle tutukluluk mama veriyormusun veriyorsan o yapıyordur badem yağı verebilirsin ağzından bide kulak pamuğuna zeytinyağ I ile poposunu uyarabilirsin çok sokma içine sadece poposuna hafifçe değdir
Berfin_Atar Mirza_22 2 ay 7 gunluk olarak ayni durumdayiz sadece anne sutu ama nedense yapmiyor :// ben doktorumuzun verdigi banyo yaptirip attim suan cok guzel uyuyor ama burnum hala koku almadi saat kac oldu hala 💩 bekliyorum 😑😑
Canselguzli Mirza_22 sadece anne sütü alıyorsa beklemek dışında zeytinyaği sabun VS. Hiç bir şey yapmanızı tavsiye etmem bu tarz şeyler çocuğun kendi kakasını yapma alışkanlığı değiştiriyor üstelik benim kızım da 1 aylıkken başladı bu durum bazen 10 güne kadar yapmadığı oldu. Tip fakültesinde prof. Doktorumuz huzuruz değilse 10 güne kadar normal dedi. Bebeğinize zeytin yağı vermeyin bence doktor önermiyor sindirim sistemini bozan şeylermis bunlar