SevdAyaz Beyaz gürültü oğlumu rahatlatsa da 55 gündür beni hiç rahatlatmadı 😂 daha önce beyaz gürültü müziği kullanan var mı, varsa nasıl ve ne zaman bıraktınız? Benim küçük adam sadece onunla sakinleşip uyuyo😴
theAna SevdAyaz buziki orhan kolik müziği dinliyoruz alıştık artık benim de uykumu getiriyor 🤣 4 aylık olacak hala devam
Duyguercnn SevdAyaz nasıl alıştırırsanız oyle gider yavas yavas bırakın bıraz zorlanır ama alışır ben 2 aydan sonra kestim beyaz gurultuyu
esmerayes SevdAyaz 3 aylikken kolik donemi gecince biraktik bence yine sukredin benimki muzigiyle deil gercek supurge sesiyle sakinlesiyodu o donem komsulardan izin alip gece en dusuk ayarda calistiriyodum 😂
SevdAyaz Kuzeycik Allah kolaylık versin 7 ay çokmuş valla gözüm korktu şuan 3 ayda gaz sorunuyla biter diye düşünüyordum bende😆😆
SevdAyaz theAna 😂😂 daha alışamadım ben ama el mahkum yeter ki rahatlasın uyusun gerçi şuan hala uykuya direniyo ama olsun😂😊
SevdAyaz esmerayes şunun şurasında 3 aya ne kaldı inşallah bırakabiliriz bizde 😊 güzel yanı telefondan dinlemede sıkıntı yok ona alıştı bir de süpürgeye alışsaydı 😆😆
TDE esmerayes yalnız değilmişim youtubeden açıyorum asla sakinleşmşyor ama gerçeğini açıyorum anında uyuyor. Ya da sakinleşiyor
Ozlem-mira esmerayes bizimkini de sanal olanı kesmiyordu bizde fön makinası çalıştırdık 5 aya kadar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Masall1996_ Ben 3. Ayda bıraktım şimdi sadece yatağına bırakıp başında beklıyorum sadece kendisi uyuyor
Bircicekkiz Masall1996_ 3 ay 6 günlük nasıl yapabilirim bunu ya sallayarak uyutuyorum bu aralar çok mızmız uyumuyo elleri ağzında falan zor bi dönem kendi kendine uyumasını istiyorum siz nasıl başardınız 😌
Kuzeycik SevdAyaz amin insallah canım Allah sana da kolaylık versin daha ufakken kolik müziği süpürgeli pışpış beyaz gürültü Allah ne verdiyse açıyorduk🤣 kolik müziği yavaş olduğu için bizim hızlı beyi kesmiyor onu bıraktık diğerlerine devam 🤣 sana kötü haberim var 4. Ay atağı var önünde sabırlar diliyorum 🤣
tontisbebegim SevdAyaz benimki uyurken de onu dinliyor. Kapandığı an uyanıyor. Bugün biraktirma çabalarına girdim 2 ay 18 gunluguz. Çok ağlıyor ve çabuk uyanıyor ama yapacak bişey yok
SevdAyaz tontisbebegim ben de pış pış sesi indirdim daha melodik geliyo kulağıma diye gündüz ara sıra onda uyuyo ama gece yine süpürge🙂
Pamukprens Benim bebeğimde 5 ay 1 günlük süpürge sesiyle tam gaz devam 😂😂 kapatınca uyanır yanına koyarım susar 😂😂 sabaha kadar açık telefon
SevdAyaz Pamukprens aynı tam uykuya geçene kadar bekliyorum bende yoksa hemen uyanıyo herşey yeniden başlıyo😂
Fossey SevdAyaz 5. Aya kadar beyaz gürültüyle uyuttum. Evdeki diğer sesleri maskelediği için çıt pıt sesine de uyanmıyor güzel bir durum fakat bebeğim buna bağımlı olmasın dedim bir anda kestim. Normal bir şekilde uyumaya alışmalı bence 😌
Waris SevdAyaz ilk hep beyaz gürültüyle uyuttuk. Artık biz de onunla uyumaya alışmıştık🙈 ama 2. Aydan itibaren bıraktık biz. Göğsümüzde uyutmaya başladık o da sese ihtiyaç duymadı. Sadece gündüz kullanıyordum. 3. Aydan sonra onu bıraktık daha fazla alışmasın diye.
hirosima SevdAyaz 8ay 8 günlük budizz ayı başımızı şişirmeye devam ediyor 🤯 bebek uyuyunca kapanıyo o anda el kol hareketleniyo ayı bida çalışmaya başlıyo valla gıba geldi ama lazım değil uyusunda 🥱
SevdAyaz hirosima herşey uyusunlar diye de tam daldığını düşünüp kapatıyorum o 3 5 saniye olan sessizlik pahabiçilemez😂😂
HilalGokalp SevdAyaz ben benim oğluma kayahanın ninnisini söylersin hem benim sesim tanıyor diye. Ona alıştı onda sakinleşiyor. Bazen babası telefona müzik açıyor ben yorulmayayım diye ama ben kapatıyorum
SevdAyaz HilalGokalp bende yeni yeni farklı ninniler deniyorum da huzursuzken hiç birini istemiyo keyifliyken seviyor 😂 bu arada babası sakinleşsin diye Beşiktaş marşı dinletmeye çalışıyo siz düşünün😂😂
civcivininannesi SevdAyaz 12.aydayız alışıyorsunuz malesef….. bazen geri dalsın diye açıyorsunuz bir bakmışsınız sizde onla geri uyuyakalmışsınız😂😂😂
SevdAyaz civcivininannesi inşallah alışmadan bırakabiliriz😂 şakası bbir yana yeter ki uyusun rahatlasın da alışırım sanırım😊😊