Melisamom99 Kızlar adet döngüm 30-35 gün bugün 37.gün hala olmadım belimin ortasında yanma var oğlumu kucağıma alınca dahada artıyor test yaptım bugün bi tane aldım hiç çizgi çıkmadı bozukdu yeniden denicem ama gebelik varmıdır aynı seyleri yaşayan oldu mu
Canselyaren1231 Melisamom99 ben 22 gündür hala oadim ne kanda ne testte çıkmadı.. tarlusal soğan suyu herşey denedim herşey
Minik1anne Melisamom99 adettir canım 19 ocakta adet oldum adet döngüm 31 gün. Daha dün adet oldum aynı şeyler bendede vardı bende korktum hamileyim diye ama adetim gecikince öyle olmuş
fatimaozel Melisamom99 mesela şeffaf beyaz akıntın çok mu? göğüslerinde ağrı büyüme uçlarında koyu renge dönüş var mı ? bence adet sancın olabilir bel ağrısı oluyor çünkü
Melisamom99 Canselyaren1231 ben ada cayı sıparisi verdim adet söktürüyor diyorlar belirtilerim de yok sadece halsiz ve belimde agrı var ama test olumlu çıkmadı
Canselyaren1231 Melisamom99 aynen cnm bndede öyle belirtim çok kasıklarım fln çok ağrıyor hatta hamilemiyim diorum ama yok cikmio testlerde
Nur98 Emziriyorsanız ondan olablir bende ilk defa gecen ay oldum bu ay olmadım hala bekliyorum cok can sıkıcı 🙈ilk dogumumda böyle bişey yasamadım 6 aylıkken olmuştum bunda 10.ayda oldum
jap Canselyaren1231 olur olur. Kaç günde söker bilmiyorum canım ama ünideyken grip olmuştum baya adaçayı içtim. Bikaç gün erken gelmişti. Tıp okuyan bi arkadaş vardı yurtta o söylemişti bana da adaçayı adet söktürür diye
fatimaozel Melisamom99 benim gebeliğimde şeffaf akıntım çoktu , tabiri caizse avuç içi gibi dolu dolu geliyordu. ama sizi evhamlandırmak istemem. önlem aldıysanız eğer korkmayın olursunuz inşallah