elif5750 Merhaba kizim 14 aylil sadece tutunarak yürüyor cesaret edemiyor tek başına yürümeye bi sorun mu var acaba die korkuyorum veya neler yapabilirim cesaretlendirmek için. Oyuncak falan gösteriyorum karşıdan ama hemen yere eğilip emekleyerek geliyor
Ozaninannesi elif5750 merhaba benim oğlumda 13 aylık aynı şekilde tutunup yürüyor ama bırakip yürümeye cesareti yok 18 aya kadar normalmis acele etmeye gerek yok her çocuk kendine özeldir 👍
Gamzeliimom elif5750 benim kızımda yasından sonra yürüdü canım öyle işlerine geldikleri için sürekli otururlar endişe etme 😘
Annesirintugceuzun elif5750 18 aya kadar normal . Ayrıca bebeğinize şu an sadece cesaret gerekiyor. Yakında yürür endişelenmeyin. 🤍☺️
ErvaKoc 14 aylıkken yürüyecek diye bir kaide yok ki annesi çocuğu rahat bırakmak en iyi yol olacaktır 🦋
Ebru2ozturk elif5750 bu konuyla ilgili doktor ile sabah görüştük 18 aya kadar normal ve su varki tutunup yürüyor ise asla korkmadevami gelir canim yürüme arkadaş i al faydası olur benim kızım yurumedigi için mesela çocuk nöroloji ye yönlendirme yapti tabi tek dert yürümemesi değil
minesz21 elif5750 merhaba benim kızımda 14 ay 17 günlük dediğiniz gibi sürekli emekleyerek ulaşmaya çalışıyordu daha kolay geldiği için ama son 10 gündür yürümeye başladı ama tabi düşe kalka tam anlamıyla yürümüyor henüz korkmayın tutunup kalkıyorsa sıralıyorsa sorun yoktur zamanı gelince yürür daha vakti var 🥰 siz kol altlarından tutup yürütün dengede bırakıp size gelmesini sağlayın yavaş yavaş öğrenecek zaten birden oluyor stres yapmayın sağlıklı günler ☺️
ozge3747 elif5750 18 aya kadar zamanı var, bir yerlere tutunup ayakta durabiliyorsa tutunarak 3-5 adım atabiliyorsa sıkıntı yoktur. Benim kızım da tam olarak 15 ayda yürüdü, şimdi tutamıyoruz
gokmer elif5750 her çocuğun bireysel özellikleri ve gelişimi farklıdır. Mesela ben 10 aylıkken yürümüşüm, eşim 18 aylıkken. Gerçi eşimin geç yürümesinin başlıca sebebi kaynanam. Çocuk yoruluyor diye hep kucağında büyütmüş 🙁