mavihuzurkalp Merhaba güzel anneler, kızıma demir ilacı verdikten sonra ağız kenarlarına damladığı zaman hemen kırmızı oluyor 1 saat sonra geçiyor, sizde de öyle oluyor mu?
1Anne_ mavihuzurkalp hiç kenarlarına damladigini fark etmedim fıs fıs zaten o yani bizim ki öyle ama benim kızımın da yanaklarında var hafif kızarıklık belki de ondandır
Mom077 mavihuzurkalp hayır canım bende yeni alıp basladım ama bizde olmuyor öle ve benim kızımın süt ürünlerine alerjisi var içerigi en temzi o diye aldım acaba alerjisimi varki bebeginizin içindeki bir maddeye karsı bilemedim
Melisasey mavihuzurkalp bizde ocean kullanıyoruz hiç kızarmadı bizim doğal içerikli bir damla aslında doktorunuza sorun bence alerji olabilir
Mom077 1Anne_ Benimkinde yok fıs fıs kız devitaminin demi var acaba benim ki damlalıklı demir ilacı🙄🤔
mavihuzurkalp 1Anne_ Merhaba benim kullandığım damla şeklinde, fısfıs olanlı var olduğunu bilmiyordum eczacı bize böyle verdi 💕
DoruKalpp mavihuzurkalp biz 2 ay 7 günlüğüz sağlık ocağının yazdığı devt 3 dü bitti bende ocean kullanmak istiyorum ne kadar sıkılmalı ya da damlatilmali kim söyledi eczacı mi doktorunuz mu yazdı ben kafama göre değineceğim devit 3 ama sorduğum sorun olur mu acaba ?
mavihuzurkalp DoruKalpp merhaba , ocean d vitamini fısfıs şeklinde günde 1 defa 1 kes fısss diye sıkıyorsunuz, doktorumuz önerdi temiz içerikli ve sağlık ocağındakini kullanmayın onun pek temiz değil içeriği 🙏❤
1Anne_ aylakmadam 😳 bunlar hep uykusuzluktan demir ilacımz ocean bile değil bizim pardon cnm ya ferrum kullaniyorz biz