Iyi geceler ya arkadaşlar ben doğum edeli 4 ay oldu cerazette hap korunma hapı kullanıyorum ama geçen iki hafta önce 4 gün kullanmadım iki hafta boyunca düzenli aldım hapım bitmişti sonra amaliyat oldum safra kesesinden 4 gün sonra tekrar hapı aldım devam ettim ama adet olmadım kafayı yiyecem acaba benim gibi olan varmi biri beni aydınlatsın lütfen