sevgi88 Anneler merhaba 1ay 6 günlük oğlum var. 5. Gün sarılığımızın 16 olduğunu öğrendik ve mamaya başladık çünkü sütüm yetmiyordu. İlk etapta 3 saatte bir verdiğim mama zamanla 4 saat 5 saat gibi zamam dilimlerinde vermeye başladım. Bir süre spnra oğlumun mama alımı düştü. Ben ısrarla emzirdim,o da ısrarla emdi. Kilo alımı gayet güzel. Son iki gündür ise mama nın dibinde hep bırakıyor hatta bugün mamayı reddetti sadece 2 kez yedi bir gece birde sabah arada verdiğim öğünü reddetti peşine emzirmeyi denedim emdi. Bu esnada da anne sütü arttırıcı besinler yedim umarım faydalı olmuştur . Sorum şu sizce anne sütü doyuruyormudur. Bunu nasıl anlarım bu 2. Bebeğim fakat arada 7.5 yıl var ve kızım sadece anne sütü ile beslendi ve onda hiç böyle sarılık vs yaşamadık. Birde anne sütünü emiyor bir kısmını çıkarıyor ama böyle üşütmüş gibi değil. Bilgilerinize ihtiyacım var
Boncukoglumm sevgi88 bebeğim doğdugunda sarılığı vardı hiç mama vermedim sürekli sık sık emzirdim 1 saat arayla o şekilde engellemiştim yukselmesini en fazla 12 ye çıkmıştı sarılığı ama hemen düştü birde eğer kesik kesik kusuyorsa doyuyordur bebeğim çok uzun süre emmiyordu bende doymuyor sanıyordum ama bu şekilde sürekli kusuyordu her ay 1 buçuk kilo aldı hep
Elfydr sevgi88 eger bebeginiz memede huzurlu ise , emmeyi kendi bırakıyorsa, günlük cisli bez sayısı yeterli ise , kakasını hardal rengi ise ve en önemlisi doktor kontrollerinde kilo.alimi yeterliyse sutunuz yetiyor doyuruyordur. 😇
sevgi88 Boncukoglumm maalesef benim öyle bir şansım olmadı mama vermek zorunda kaldım çünkü ışın tedavisi dedi dokktorlar ve sınırdaydık artık. Evet kesik peynir gibi ve süt şeklinde çıkarıyor.
sevgi88 Elfydr çok huzurlu ve birtek memede uyuyor bende mutlu oluyorum bu durumdan 😊. Şuana kadar kilo alımı çok iyi kakası hardal rengi şimdi bundan sonrasını sıkı takip edeceğim teşekkür ederim
Boncukoglumm sevgi88 yani annemler ve doktorumuz hep sütün yaradığını söylüyorlar bu şekilde kustugu için sizin bebeğinizin kilo alımı nasıl peki öylede anlarsınız bıraz