BirMucizeninAnnesi Merhaba Güzel Anneler.. Hayırlı Geceler ❤️ Benim Kızım 3 Ay 5 Günlük Ve Saçları Seyrek.. Sizce 6. Ayda Saçlarını Tıraş Ettirmeli miyim❓ Yoksa Kendi Kendine Uzayıp Gürleşmesini mi Beklemeliyim❓Sizlerden de Fikir Almak İstiyorum..🦋🌸🥰❤️
_elmaliturtam BirMucizeninAnnesi benim kızımda3ay 11 günlük üstleri baya döküldü sanırım 2bucuk aylıkken felan. ufak ufak çıktı şimdi . Ya ben kestirmeyi hiç düşünmüyorum sevmiyorum daha doğrusu kız çocuğu kabak gibi oluyo hepten. 🤣
Lilav21 BirMucizeninAnnesi kestirmek için çok erken bence 🌸 Bizimde öyleydi olan saçta 4.5 Aydan sonra dökülmeye başladı şu an 6 aylık yeniler çıkıyor,1 yaşına gelince kel yapmayı düşünüyorum 🤣
04_Asena BirMucizeninAnnesi bende 6 aylikken kestim esimle makinayla simdi 10 aylik baya uzamis ve dha kalin telli saclari geldi
BirMucizeninAnnesi _elmaliturtam ben de çok kararsızım gerçekten kısalı uzunlu olursa diye tedirginim sadece 🥰🥰❤️
BirMucizeninAnnesi kutsaltiramisu ben de çok kararsızım aslında kısalı uzunlu olursa diye tedirginim sadece ❤️🥰
BirMucizeninAnnesi Lilav21 benim annemde benim saçlarımı 1 yaşındayken kel yapmış ama ben de çok kararsızım Yaptırıp yaptırmamakta..🥰🥰🥰
Lilav21 BirMucizeninAnnesi bizim çevredede herkes yapar ☺️ Duruma göre bakıcam inceyse ve kıyabilirsem yaparım ☺️ Şimdi karışmayın bence daha dökülüp yeni saçlar çıkacak 🌸
_elmaliturtam BirMucizeninAnnesi valla benimki öyle şuan ama nebileyim ya kestirmek istemiyorum yinede şahsen 😇
Acemiyim_anneyim BirMucizeninAnnesi psikolojileri bozulabiliyor aynada kendilerini oyle goruncs. Ve doktor kazitmanin faydasi yok demisti. Bi dusun bence
nneslihan BirMucizeninAnnesi benim kızımında o aylarda saçları dökülmeye başlamıştı arka tarafı kelleşmişti artık, önleride açıldı sonrasında 😃şu an 8,5 aylık çok uzadı fıskiyesi bile var bence dokunmayın saçlarına🥰
BirMucizeninAnnesi Lilav21 şimdi dokunmak istemiyorum zaten duruma göre 3 ay sonra falan düşünüyorum sadece 😍😍
Snygnr BirMucizeninAnnesi kestirseniz de etmez. Zaten çıkacak olan saçlarla aynı anda uzarlar. Saçları çoğalmaz yani eğer az diye kestirecekseniz. Benim kızım bildiğniz kabaktı. Şuan baya uzadı saçları.