Mom088 Can34 kızımın ismi hayal. Eşimle hep hayalimizdi çünkü. Bi kızım daha olsa mahur koyardım. Bi dizide duyduk eşimde bende çok beğendik
tubist Mom088 aa baris manconun sakiz hanim ve mahur bey diye bir parcasi var o kadar guzel ki bir dinleyin derim🤗
Gulcan88 Oncelikle hayirli olsun benim aklimda hafsa huma ve sevde ve Alya vardı oglum kendi ismine uygun olsun diye diretti ve kendisi koydu😅 kızımın adi betül oldu💕
Gokcemsii Can34 Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin❤️ Kızımın adı Gökçe Erva 🌸 Bir kızım daha olursa Asmin Neva koymayı düşünüyorum 🤔
kivircik_annesi26 Can34 kızımın adı Öykü Mina 🌸 Öykü hikaye masal demek bizim en güzel hikayemiz olsun istedik
_elmaliturtam hayırlı olsun.. Allah bir avazda kurtarsın inşallah 😊 Kızımın ismi Nefes Bize nefes oldu hayat oldu meleğimiz.. sizin bebeğinizde Nefes olur can olur belki 😇❣️
ZeySu Can34 Sizin için bi hikayesi olan isim bulun o zaman daha bir anlamlı oluyor 🤗 sevdiğiniz şarkıda geçen bir isim olabilir. Anlamını begendiginz olabilir.