Oğlum 11 aylık kilosu az 8 buçuk kilo bile değil. Doğduğundan beri ne emmesi iyi ne mama içmesi. Ek gıdaya geçtik biraz yiyor dedim yine bıraktı 2 3 aydır bisey yediremiyorum. Geç yatıyor geç kalkıyor sabah 10 buçuk gibi kahvaltı hazırlıyorum yumurta köfte pankek tavuk köftesi kıyma patates brokoli havuç hiç bisey sevmiyor. Kahvaltıyı hemen yapmak istiyor acıktığım için onuda hemn yemediği için sinirleniyor ağlıyor yemiyor. Bnde infatrini mama veriyorum onuda az içiyor zaten 80 ml 100 ml en fazla. 4 5 gibi çorba yada yoğurtlu makarna faln yapıyorum yarım kase anca oyun yaparak yediriyorum yatana kadar da akşam 12 ye kadar bisey yemek istemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Yaşına az kaldığı için süt ile bebe bisküvisi verdim sevmedi. Karşıyım ama çay ile ekmek verdim sevmedi. Hazır kavanoz mama aldım sevmedi. Pirin bulgur pilavı verdim erken mi bilmiyorum ama onlarida yemedi. Dr gidecez aceba vitamin eksikliğinden istahsiz olabilir mi? Tecrübesi olan var mı? Ne yapsam döküyorum geri yapıyorum başka bisey yine yemiyor. Manayı içerken iştahlı içiyor Bi anda bırakıyor ağlıyor sebebini bulamadım