Kızlar 2 aylık bebeğim var ve sadece son 15 gündür anne sütü alıyor. Ondan önce mama sağım süt olarak gidiyorduk mamayı azalta azalta memeye geçiş yaptık. Ama geceleri göğüslerim dolu şarıl şarıl akmasada dolu olduğunu hissediyorum. Ama sorun gündüz ve akşamüstü göğüslerim pamuğa dönüşüyor. Çocuğumun en huzursuz zamanlarıda bu gündüZ ve akşamüzerileri. Mamaylada beslerkende hep bu saatlerde huysuzluk yapıyordu ama ne biliyim kendime yoruyorum bunu. Yumuşak memede tabiki süt var ben sıkınca bir gözden sıçrıyor diğer gözlerden de damlalar çıkıyor fakat gece her emmede yutkunuyor ama meme yumuşakken 5-6 kez çekip anca yutkunuyor. Hem uzun bir süreç oluyor yoruluyor ve uyuyup kalıyor. Bu ay benim için çok önemli çünkü ilk defa tam bir ay anne sütü alıcak ve kilo alımı belli olacak. Ne yapabilirim aklınıza gelebilecek her türlü şeyi içiyorum yiyorum Dilruba hanımın çayına kadar. Hamileyken iki kutu göğüs pedi aldım kullanmama gerek bile kalmadı çünkü göğsüm akmıyor. Su içiyorum habire ama tekrar mamaya dönmekten korkuyorum. 😔😔😔 var mı başka önerileriniz ya da bu durumu yaşayan 😥😔