lingolingo 4+2 yiz dun hafif oksurugu vardi bende tukurugu kacmistir diye onemsemedim bugun artti ve aksam uzeri sumugu bile akmaya basladi el kadar bebe grip mi olurmus ya🥰 insallah gece sknti cikmaz yarin doktora goturecegim zor uyuttum korkuyorum 🥸
Meyra1 lingolingo geçmiş olsun salgın galiba benim kıxımda 15 aylık burnu tıkandı hafif serum kullanıyorum burnu akıyor ama gece daha çok hırıltı oluyor burnunda😱 bebelerimiz hasta olmasın İnan’ın bu kadarcık seyde keyfim kacıyor
Gokcemsii lingolingo geçmiş olsun, inşallah toparlar hemen. Kızımda iki gündür grip sanırım. Geçen gece ateşi vardı dişe bağladım ama dün burnu da akmaya başladı. Takipteyim, geçmezse doktora götürmeyi düşünüyorum.
lingolingo Meyra1 oy kiyamam sizinki daha minickmis allah beterinden saklasin gribe bin sukur 🙏🏼(dun ben postu actiktan sonra bir annemizin cocugunun kanser postunu okudum allah tum bebelerimizin sifacisinolsun)
Alperen34 Ateşini kontrol edin bu ara salgın var galiba bebeklerde oğlumda grip 14 aylık bugün balgamlı öksürüğe dönüştü antibiyotik kullanıyoruz
lingolingo Alperen34 atesini ara ara olcuyorum cok sukur 36.7 yi gecmedi antibiyotigi doktor mu verdi?
lingolingo Gokcemsii sizede gecmis olsun minicik burunlari var neler yapiyorlar 😇 bende bugun goturecegim doktora