Merhaba alerjik bebek anneleri , bebeğinizin tüm aşılarınızı yaptırdınız mı . Benim bebeğim şuan 2 aylık ve henüz yaptırmadım tedirginim biraz çünkü henüz çoklu besin alerjisi olduğunu biliyorum ama nelere olduğunu bilmiyorum . Hangi aşılar sakıncalı olabiliyor ? Ertelediğiniz ya da yan etki gördüğünüz aşılar var mı ?