Benimkide öyle 2.5 aylık az emiyo hatta 7,8 dk demişsin ya hıc o kadar durdugunu bilmem kendınemmek ıstedıgı zaman bellı ediyo mesela ilk oglum memede yapısıktı doyunca bile bırakmazdı bu bana cok tuhaf geldı resmen doyunca bırakıyo asla acmıyo agzını ama onemlı olan kilo alımı nasıl? Benımkı cok iyi masallah o yüzden illa emsin diye üstelemiyorum aç olsa zaten aglar emer cokk senınkıde iyiyse takılma