prensinveannesininguncesi Filiba ateşimiz çıkmadı ama 4/ ay aşı sonrası az da olsa oluşan uyku düzenimiz bozuldu
irva Filiba Biz de bugün olduk eve geldim baktım 1 saat sonra huysuzlanmaya başladı.Calpol verdim rahatladı uyudu.Hemşire bana da ateşi çıkmadan verme gerek yok dedi ama çocuk huysuzluktan çıldıracaktı.Ağrısı vardı büyük ihtimal.
CinarEgemoms Merhabalar bizde 1 hafta önce yaptırdık aşıyı eve gelince hemen calpol verdim ve üzerini ince giydirdim öyle ateşi çıkmadı. Her çocukta aynı olmuyor tabi. İnşallah sizin bebeğiniz de rahat olur🙏
Yigitinannesi34 Bizim çıktı biraz calpol verdim düştü tekrar çıktı küçük mendilleri islattim oglumu soydum boynuna koltuk altina ayaginin altina koydum öyle düşürdüm ateşini
Akcabeytas Şuan ateşle uğraşıyorum bugün olduk çok huysuz canı acıypr sanırım 😔 ve ateşimiz var. Calpol verme belki ateşi çıkmaz dedi hemşire iyi halt ettim dinledim