[silindi] anne-11 her kadının farklı oluyor benim yaklaşık 2 hafta sürdü kanamam 2 haftada da dikişlerim düşmüştü
Bebegimm1 anne-11 benm ki 35 gun surdu anormalik mi var mi diye arkadasimda sezaryen olmustu onunki de 55 gun surmus hala tekrar adet olmadm demisti
Sevdamavi anne-11 12.günüm canım cok cok azaldı kesilcek gibi kimisinin 40 gün sürüyor bünyeyle alakalı bence
Duygusuz anne-11 bende bunu soracaktım benim 20 gün oldu dogum yapalı hala da devam ediyor etrafımda cogu kişi bu kadar sürmedigini söyledi endişelenmiştim bende
Cicegi_brn anne-11 50 gün kanamam sürdü dikişlerim estetik tam düzelmesi 2 ayı buluyor bebegim 3 aylık hala regli olmadım