Hepinize çok teşekkür ederim ya unutmuşum post açtığımı bile bebişle ilgilenirken 🙈🤗 bende e bebek ten aldığım baby me marka losyon var mustela vs gibi markalara yetişemedim maalesef ama onu sürüyorum umarım o da iyi gelir insan ufacık bebişte öyle deri soyulması görünce ister istemez evham ediyor 😔