bonbonjelibon elifiii tüm testler yaptık hiç bi sıkıntı yok sadece kas testi için emg çekilecek ankaraya götürcez prof ‘a hayırlısıyla bişey çıkmaz inşallah
Yesidil aykoz_ yaa inşalla yaşında yürüsün istiyorum ama hiç elini bırakmıyor yürütmek istediğimizde yürümek istwmiyor ama her yerden tutunup kalkıyor sıralıyor tek eliyle de duruyor bakalım artık
mevanin_cicekleri bonbonjelibon merhaba çocuğunuz yürüdü mü kaç aylık yürüdü bir problemi var mıydı hareketleri nasıldı bziim kas esnekliği varmış