Kızlar oglum 9 aylıkken ameliyat oldu
Kalbinde ve yutagında kitle vardı sürekli mr röntgen falan cekılıyordu. Allah sükürler olsun ki iyi huylu bir kist
Dün tekrar kontrolümüz vardı röntgen cekıldık ve tertemiz cıktı
Doktorumuz her 3 ay ve 6 ay olan kontrollerımız 1 yıla cıkardı .
Artık yılda 1 mr cekılcek
Cok mutluyum sizlede paylaşmak istedim