Kolera Alıp kullanan var mı? tavsiye eder misiniz? Bu hafta gelecekmiş katalogda gördüm,alsam mı diye düşünüyorum.
Sevgilimmm Kolera ben kanz marka aldım aynısından. Çok da gerekli bişey değil bence. Olmasa da olur ki oyuncak almayı seven biriyim. Konuşan sesli masalar var belki onlar güzeldir ama fiyatları biraz pahali
[silindi] Kolera Ben geçen sene almıştım oğluma baya oyalıyor. Küpleri falan var. Şuan kaldırdık tabi yüzüne bile bakmıyor.
aybukemom Kolera 10 aylıkken aldım 14 ayşık daha yeni oynuyor ama genelde üstüne çıkıyor ordan oraya taşıyor😂