Aaaaaaaaaaaaaaa canım bende hastane tipi kullanıyorum maşallah bir sıkıntı yaşamadık,elektrikli mamajoo aldım ama bebeklerim ikiz ve 12gündür küvezdeler mecburen çok sık sağıp hem hastaneye hemde eve stok yapmam lazım ben hastane tipinden çok memnunum hem çok hızlı hemde vakit kaybı olmuyor,öteki aldığımda güzel ama çok vakit kaybı oluyor