ugursuzsafiye Defnem20 korona sandim fena oksuruyorum nefes darligi da vardi astim dedi doktor telefonla konusurken hava yazdi valla bilmiom nolcak😰
ugursuzsafiye Defnem20 ses tonuma dermisim😂😂😂🙈 Ya atesim olmadi hic bide bu oksurugum her gece oluyordu ama sabah geciyordu simdi biraz usutunce temelli kaldi onun icin korona suphem yoktu cunki etrafimdaki kimsede hic bisey yok..
Bellabells Defnem20 gulrecelim_55 Sevim_keles kızlar nasıl oldunuz. Geçti mi öksürükleriniz.ilaç kullandınız mı ? Benim de 5. Günüm. İlaç ta içmiyorum emziriyorum. 2 gündür öksürüyorum.korkuyorum bi cevap verin arkadaşlar
gulrecelim_55 Bellabells yani ben bebeğim 1.5 aylıkken olmuştum 8 ay geçti yaklaşık ama bende öksürük yapmamıştı çok bende daha çok eklem kemik ağrısı bogaz ağrısı yapmıştı. Bol bol emzir bebeğini sende zencefil bal limon yap iç ve bol bol su iç
Bellabells gulrecelim_55 ben de baş ağrısı eklem ağrıları burun tıkanıklığı tat koku kaybı boğaz ağrısı öksürük var. Oğlum da hasta bişi yemiyor.sürekli emiyor.gece dinlenemiyorum bile. Bal zencefil limon yapıp içiyorum.su da bol tüketiyorum. Bakalım nasıl geçecek
Defnem20 Canım ben emzirdigim için ilaç kullanmadım eklem ağrılarım için bir tek parol içtim. Öksürük için kekik yağı , Ihlamur içtim . Terayagli pekmez yedim bu şekilde atlattım şükür