Ah gerçekten ilk zamanlar anlaması çok güçtü . Ama şimdi gık dese neden olduğunu anlıyorum 6aylık . Her istediğinde ver tabi . Ama en azından altını değiştirirken , kendi ihtiyacını karşılayana kadar Emzik vermeyi deneyebilirsin . Korkma bende asla vermem diyenlerdenim . Kolaylığını görünce iyili verdim oldum. Ama 5-6 aylık olunca kendi istemedi emziği .