Anneciikk 14aylık , üstten köpek dişleri çıkıyor. Yemek pek yemiyor ,seçiyor, beğense yiyor beğenmezse atıyor,emiyor hep.Yoğurdu çok seviyor yoğurt yiyor bir kase bazen yarım kase.Meyve veriyorum hepsinden yediği zaman azcık yer ,sonra onu da atar😟Sabahları kahvaltıda ne yesem onlardan veriyorum. Yumurta,zeytin,salatalık,domates vs. .Öğlenleri pek yemez.Akşamları da kendimize ne yemek yapsam oğluma da ayırıyorum tuzunu çok az atıp🤦🏻♀️Onlardan yiyor bizimle beraber. Çorbalardan sadece bal kabaklı sebze çorbası içiyor. Gündüz 1 uykumuz var, 2saat uyuyor 🤷🏻♀️