Öncelikle Google san bak demeyin çok degişik sonuçlarla karşılaşmamak adına bilen vardır belki diye sormak istiyorum kızlar normalde reglim 4 gün sürer 5. Gün son 1 2 damla (acık yazdım kusura bakmayın) 6.gunde abdest alırım. Bugun 6.gunum abdestlenip anneme geldim yarın nıyetlenmeyi düşünüyordum lavaboda afedersiniz peçeteye pembemsi akıntı geldi şimdi tekrar abdestlenmekmi gerekir yoksa yarın niyetlenebiliemiyim