Sevimliannee merhaba size bir sormak istediğim bir şey var benim oğluma teşhis 2 aylıkken konuldu test vs yapılmadan merak ettiğim şu : halı olan odada oturduğunda ya da tozlu ortamda bulunduğunda hapşırma öksürük olmuyor. Çamaşır katlarken, asarken yanımda olunca da öyle. sizde bu durumlara tepki var mıydı?
Açıkçası ben yanlış teşhis mi acaba diyorum bilmiyorum belki de öyle olmasını umut ettiğim için