Defneli52 İlk oğlumda memede uyuyordu, kesince ayakta sallanmaya geçtik 🤭
2,5 yaşına kadar salladım. Sonra yanımda yattı, şu an 4 yaşında..
İkinci oğlumu da keseli 10 gün oldu o da 20 aylık, onu emZirdikten sonra zaten uyumadan kendini geri atardı yastıkta sallardım doğduğundan beri, o yüzden kolay oldu, Bunu da 2,5 yaşa kadar sallarım herhalde 😬😬