Allah’ın aşkına biri bişey desin geçecek desin az kaldı desin sabır desin… Kızım 8 ay 15 günlük ya bı çocuğun bir haftası bir haftasını tutmaz mi tutmuyor. Bir hafta çok iyiyse öbür hafta farklı bı çocuk oluyor karşımda.. bir haftadır bişey yediremiyorum hasta olduğu için değil çorba yapıyorum içine küçük küçük ekmek doğruyorum diliyle geri itiyo. Sadece ekmeği değil yoğurt çorbası yapıyorum içinden pirinçleri diliyle itiyo. Mama yi bile içip diliyle geri çıkartıyor.. aç açlıktan bagiriyo yediriyorum diliyle itiyo yoğurt veriyorum aynı. Kafayı yiyecem bu huymu niye yapıyor anlamış değilim.. gündüz uykusu artık hiç yok hiç uyumuyo gece 00.00 da bazen gece bir de ya bı bebek nasıl bu kadar büyük adam gibi uyumadan durur o saate KADAR… Emeklemek istiyo emekleyemiyo sinirleniyo agliyo.. daha sayamadığım bı cok şey