Merhabalar oğlum 4ay 3 günlük 3 haftadır çalışıyorum sabah işe giderken aksam işten gelince emziriyorum oğlumu is yerinde sağma falanda yapmadım zaten sutümde azdı gerek duymadım ama bugun kaynanam ise gidiyorsun o süt göğsünde bekliyor bekleyen süt iyi değildir verme çocuğa dedi doğru mu acaba . Sabah 8 de gidiyorum akşam 7 de geliyorum 11 saat bekliyor yaa acaba dogrumu