Sinemciftci Oğlumda kusardı. Doktorumuz katı şekilde ise süt yarıyordur ve sorun yoktur fazlasını çıkarıyordur demişti. Fışkırarak, çok miktarda sıvı şekilde vs değilse bazı bebekler beslenme sonrası kusar fazlasını çıkarır. Bir kaç ay da sürebiliyor. Kilo alımı falan güzel ilerliyorsa sıkıntı etmeyin.