Mirnurs Kızlar oğlum 3 ay 2 günlük yarın doktora gidicez rotavirüs aşısı olucaz ama hastanede yapıyolarmı yoksa aşıyı dışardan alıp mı gidiyoruz
Arasannesi Mirnurs eczaneden aldık doktor yaptı bızımkını.hastanenın kendısınde oldugunu zannetmiyorum zaten siparişle gelen bir aşı her an hazırda olmuyor
fatma9320- Mirnurs canim rota aşısını biz kendimiz yaptık. Eczaneden aldik. Evde kızımın damağına şırınga yi boşalttik. Cok basit. Ilk dozunu 2 ay 20 günlükken yaptık diğerini 4 ay 20 günlükken. 2 doz arası 2 ay olması gerekiyor
12344455 Eczaneden alıyorsunuz rotayı,zaten ağızdan yapılıyor şurup gibi düşünün. Biz eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırmıştık
Ozlemefe Mirnurs bizde eczaneden siparis verdik sabah alir almaz saglil ocaginda yaptırdik 9 ay once 300 tl idi fiyati onada zam gelmis
Mirnurs Cok saolun kızlar sanırım bazı hastalerde oluyo bazılarında olmuyo önce bi gidelim olmassa alır sağlık ocağında vuruluruz bizde
mervecoskun Mirnurs hastanede varsa hastaneden de alabilirsiniz, eczaneden alıp hastanede de yaptırabilirsiniz bebek çok tok olmasın kusabilir 🙄
tombilibuuu mervecoskun biz 3 ay 15 gunluguz ben yaptırmadım gerekli bulmadım ayrıca elzem bisey olsa sağlık bakanlığı da alırdı bünyesine ebe bana gerek olmadığını söyledi herkes onaylamiyor görüş ayriliklari var dedi.
Cheerfulmom Mirnurs Ya geçen bir arkadaş 150 TL ye yaptırdım diyordu bu ilacın fiyatı neye göre değişiyor ?
Mirnurs tombilibuuu evet devlet karşılamıyo ama devlet bi cok önemli hastalıkşarıda karşılamıyo öle düşünmek lağzım allah korusun cocuğun bi hastalanırsa vicdan azabı cekersin iyi araştırmanı tavsiye ederim
GoGirl tombilibuuu fiyat yuksekliginden dolayi almiyor saglik bakanligi.rota cogu cocuk geciriyor asili olanlar ayakta geciriyor ama asi olmayip hastanede yatanlari biliyorum burda da postlarda karsilasanlar yaziyorlar durumunuz varsa aslinda yaptirabilirsiniz
mervecoskun tombilibuuu herkesin kendi tercihi saygım sonsuz, yakın arkadaşımın bebeği ölümden döndü rota virüsünden. Ve azımsanamayacak kadar yaygın görülen bir virüs. Riske edemezdim. Sağlık bakanlığının prosedürü kararlarımı hiç etkilemedi 😬🙄