2 ay çektim avent gögüs kalkanı çok işime yaradı emzirmek benim için bir zulümdü ikisinide çok kötüydü bepantol onarıcı bakım kremide işe yarıyor. Ama avent alın kesinlikle tavsiye ediyorum denemedgm şey kalmamştı avent cok iyi geldi yaralarım kısa sürede toparladı. Bide ayva çekirdeğinden jel yapmak çok fayda veryomş denemedm ama aklınızda dursun çook geçmiş olsun inşallah