Bayezidin_annesi Merhaba anneler 25 günlük bebeğim var kucaktan kendi beşiğine yatmıyor kucakta susuyor çok mutlu kucakta ama sadece başından ve poposundan tutunca havada durur gibi öyle seviyor hamak alsam yatar mı acaba kol dayanmıyor valla böyle
Angellove94 Bayezidin_annesi valla canim ben kullanıyorum svava olandan sağolsun bi yakınım verdi çok memnun kaldım salla salla kollarım uyuşuyordu bazen kendi başımın döndüğünü hissediyordum artık
Hayrloglu_42 Bayezidin_annesi bebeğinize bağlı. Bizde bir hevesle kurduk çünkü sallamayı çok seviyor. Ama bunu hiç sevmedi yatmıyor 😂 siz yinede bir deneyin isterseniz. Bebişlerin neyi sevip neyi sevmeyeceğini deneye deneye bulacağız 😊
homosapiens Bayezidin_annesi normal hamak kullaniyorum 2 gundur suanlik biraz daha rahatim guzel uyuyor hamakta
Tasbebek_ Bayezidin_annesi biz de 4 aylık olana kadar kullanmıştık canım koyup sallayınca bayılıp gidiyordu inşallah senin bebeğin de sever biz çok memnun kalmıştık
Bayezidin_annesi Angellove94 bende baktım şimdi trendyolda 130 tl ye düşmüş iyi geldi fiyatı denemek lazım küçük besinimiz var sallanan gece kolum kopuyor sabaha kadar sallıyorum uyusun diye durmuyor
Bayezidin_annesi Hayrloglu_42 saklanmayı seviyor kucakta durmayı kucakta sallayarak uyumayı seviyor ama beşiğinde yarim saat 1 saat sonra uykusunda ağlıyor sallayarak zorla uyutuyorm
Bayezidin_annesi homosapiens çoğu bebek duruyor galiba seviyorlar inşallah bebeginiz uyumaya devam eder onunla
Erkek_bebik Bayezidin_annesi Resmen kurtarıcım oldu alerjık çok gazlı bir bebeğim vardı bir tek onunla uyutabiyordum hem sallanıyor hem zıp zıplıyordu eylül öztürk paylaşıyordu ordan görüpte almıştım hayatimı kurtardı diyebilirim. 🤗
Bayezidin_annesi Erkek_bebik bende eylulozturkte görüyorum uyuyo kızı genelde oğlumda onda uyudu hep bende düşünüyorum alayım bari
eymenkerem Bayezidin_annesi tavana asılan hamak alacaksanız ust kattaki komsunuzu baz alarak alin keza tavandaki bütün gacir gurur ses üst kata geliyor ve rahatsiz edici 😊 ben anlayışla karşılıyorum tolere ediyorum sizin komsunuz da ederse alin yoksa cok şikayet gelir benden demesi😁
Bayezidin_annesi eymenkerem binanız 3 katlı 3. Katta oturuyorum o yönden sıkıntım yok 😃ama oğlum susup uyuyacaksa düşünüyorum almayı beşikte en fazla geceleri 1 saat uyuyor 🙂
eymenkerem Bayezidin_annesi o zaman sıkıntı yok ama bir süre sonra hamak bebeklerde alışkanlık olabiliyor yegenim öyleydi biryere gidice asla uyumaz cok bunltirdi bizi. Insallah size iyi gelir ve sikinti çekmesiniz
dontsleppyunhappy Bayezidin_annesi svava zıp zıp hamak kesinlikle öneririm, 5aya kadar onda uyudu. Akşamda uykuya dalıp yerine yatırıyorduk. Hem yukarı aşağı hem yanlara sallanıyor. Az az sallıyorduk bizde.