1203gb Gin https://ty.gl/ducye5a4 trendyolda şu var. Fiyatı da diğerlerine göre yüksek.içindeki minderden dolayı mı acaba? Siz hangi minderden kullanıyorsunuz?
Gin 1203gb ay trendyol fena kazık 🤭 mama sandalyesi 139 tl ikeada. Benim kızçe 2,5 yaşında minder kullanmıyoruz. Başlarda kullanırız belki diye şişme minder almıştık. Onu da bir iki kullandık kenara koyduk. minder ayrı satılıyor 40 civarında minimum fiyatları ama trendyoldaki kadar yükseltmez yani fiyatı, abartmışlar orda 😅
mingos E bebekte jolly nin mama sandalyeleri de çok güzel, temizlemesi de kolay. Minderi ayrı, sandalyeyi ayrı almak gibi dert de yok. Tepsi ve minderi ile satılıyor güvenlikli baya. Ben çok memnunum, boyu da ayarlanabiliyor