HafsaMoms Kızlar merhaba. 5 gün oldu başım felaket ağrıyor. Bir gece ıslak saçla yattım diye kaç gündür mahvoldum. İlaç falanda fayda etmiyor. 5 gündür kafamı kaldıramıyorum ağrıdan Emzirdiğim içinde pek ilaç seçeneğim yok. Varmı bir öneriniz 😕
HafsaMoms Alpannesiii ben pozitif oldugumu sanmıyorum. İslak saçla üstüm açık uyumuşum. Ondan sonra başladı bende
minikprensannesiiiii Alpannesiii Canım baş ağrın daha devam ediyoruz mu covid olmadım ama 2. Doz aşıdan sonra bende de baş ağrısı oldu ve bende de kaldı böyle boynumdan geliyor kafama doğru tek bir taraflı aşıdan önce hiç böyle bir şeyim yoktu aşıdan sonra bu şekilde geldi ve devam ediyor
Melisyamac HafsaMoms şuan bende aynıyım geçmiyor basım ıslak saç balkona çıktım duş almistim ins gever benimde 😕😕😕
HafsaMoms Melisyamac ben belki koronada geçirmiş olabilirim bilmiyorum😀 6 gün o baş ağrısını vücut ağrısını çektim. Hastaneyede gitmedim evde yattım
Dorukkkk Aynı sorundan bende post açtım gece saçım ıslak yattım burnum akmıyor bogazlarım dolu başım agrıyo ara ara ateş 2 ay 25 günlük bebegm var emmiyor bide hastayım dyemi anlamadım parol kullandım bebegim iyi şükür
Gudu_m Çaydanlığa papatya koyup kaynatın ilk kaynama geçince başınıza havlu koyup buharı yüzünüze tutun ara ara yapın evde papatya yoksa nane ile yapın dün yaptım baya rahatladım